Moje konto | Koszyk

MotoPomocni
  • Fundacja
    • Fundacja
      • Nasza misja
      • Nasz zespół
      • Media o nas
      • FAQ – Często zadawane pytania
    • Pierwsza pomoc
      • Bezpieczny i MotoPomocny Motocyklista
      • Szkolenie instruktorskie
      • Szkolenia na eventach motocyklowych
  • SZKOLENIA MOTOCYKLOWE
    • Szkolenia szosowe w Polsce
      • Jazda precyzyjna miejska / gymkhana
      • Turystyczna Kotlina Kłodzka
      • Drogowe na torze
    • Szkolenia terenowe w Polsce
      • Techniczne Adventure Enduro
      • Bieszczady Adventure
      • Bałtyk Enduro Zimowisko
    • Zespół instruktorów
    • Szkolenia szosowe za granicą
      • Alpejskie przełęcze
      • Moto Hiszpania
      • Moto Maroko
      • Moto Sardynia
    • Szkolenia terenowe za granicą
      • Kobieca Hiszpania enduro poziom podstawowy
      • Hiszpania Enduro poziom podstawowy
      • Hiszpania Enduro dla doświadczonych
      • Sahara Enduro poziom podstawowy
      • Sahara Enduro dla doświadczonych
      • Bośnia Enduro dla doświadczonych
    • Vouchery na szkolenia
    • Szkolenie indywidualne szosowe
    • Szkolenia indywidualne terenowe
  • WYPOŻYCZALNIA MOTOCYKLI
    • Wypożyczalnia motocykli Wrocław
    • Wypożyczalnia motocykli Hiszpania / Andaluzja
    • Wypożyczalnia motocykli Sardynia / Dorgali
  • RAJD LATARNIKÓW
  • ARTYKUŁY
    • News
    • Pierwsza Pomoc
    • Podróże
    • Poradniki
    • Testy sprzętu
    • Technologie
    • Motocyklem po Europie
      • Motocyklem po Europie: Austria
      • Motocyklem po Europie: Słowacja
      • Motocyklem po Europie: Chorwacja
      • Motocyklem po Europie: Kreta
      • Motocyklem po Europie: Francja
      • Motocyklem po Europie: Włochy
  • SKLEP
    • Vouchery na szkolenia
    • Apteczki i breloczki
    • Oferta dla firm
  • KONTAKT
    • Wezwij nas
    • Dla mediów
  • Fundacja
    • Fundacja
      • Nasza misja
      • Nasz zespół
      • Media o nas
      • FAQ – Często zadawane pytania
    • Pierwsza pomoc
      • Bezpieczny i MotoPomocny Motocyklista
      • Szkolenie instruktorskie
      • Szkolenia na eventach motocyklowych
  • SZKOLENIA MOTOCYKLOWE
    • Szkolenia szosowe w Polsce
      • Jazda precyzyjna miejska / gymkhana
      • Turystyczna Kotlina Kłodzka
      • Drogowe na torze
    • Szkolenia terenowe w Polsce
      • Techniczne Adventure Enduro
      • Bieszczady Adventure
      • Bałtyk Enduro Zimowisko
    • Zespół instruktorów
    • Szkolenia szosowe za granicą
      • Alpejskie przełęcze
      • Moto Hiszpania
      • Moto Maroko
      • Moto Sardynia
    • Szkolenia terenowe za granicą
      • Kobieca Hiszpania enduro poziom podstawowy
      • Hiszpania Enduro poziom podstawowy
      • Hiszpania Enduro dla doświadczonych
      • Sahara Enduro poziom podstawowy
      • Sahara Enduro dla doświadczonych
      • Bośnia Enduro dla doświadczonych
    • Vouchery na szkolenia
    • Szkolenie indywidualne szosowe
    • Szkolenia indywidualne terenowe
  • WYPOŻYCZALNIA MOTOCYKLI
    • Wypożyczalnia motocykli Wrocław
    • Wypożyczalnia motocykli Hiszpania / Andaluzja
    • Wypożyczalnia motocykli Sardynia / Dorgali
  • RAJD LATARNIKÓW
  • ARTYKUŁY
    • News
    • Pierwsza Pomoc
    • Podróże
    • Poradniki
    • Testy sprzętu
    • Technologie
    • Motocyklem po Europie
      • Motocyklem po Europie: Austria
      • Motocyklem po Europie: Słowacja
      • Motocyklem po Europie: Chorwacja
      • Motocyklem po Europie: Kreta
      • Motocyklem po Europie: Francja
      • Motocyklem po Europie: Włochy
  • SKLEP
    • Vouchery na szkolenia
    • Apteczki i breloczki
    • Oferta dla firm
  • KONTAKT
    • Wezwij nas
    • Dla mediów

Tankbag SW-Motech QUICK-LOCK EVO City – torba pełna energii. Test MotoPomocnych

Strona główna > Najnowsze > Tankbag SW-Motech QUICK-LOCK EVO City - torba pełna energii. Test MotoPomocnych
18 lipca 2017
Tankbag-SW-Motech-QUICK-LOCK-EVO-City-test-MotoPomocni
Tankbag SW-Motech QUICK-LOCK EVO City jest ergonomiczny, pakowny i funkcjonalny. W marcu tego roku zabrałem go w podróż, by przetestować w różnych warunkach, nie tylko na polskich drogach. Do pełni szczęścia zabrakło mi jednej, ale ważnej rzeczy.

Niemiecka jakość i precyzja – to wyświechtane dość hasło dobrze opisuje produkty marki SW-Motech. Starannie zaprojektowane, z myślą o komforcie i bezpieczeństwie motocyklistów, sprawdzają się zarówno podczas dalekich podróży, jak i wyskoku po przysłowiowe bułki. Taka też jest torba montowana na bak, w którą wyposażyłem mojego Triumpha Explorera.

Pojemna i ergonomiczna

QUICK-LOCK EVO City na pierwszy rzut oka wydaje się mała, jednak chwilę po jej zamontowaniu doceniłem jej optymalną wielkość i pakowność. 11 litrów pojemności z łatwością mieści wszystko to, co potrzebuję mieć pod ręką. Możliwość rozbudowy do 15 litrów poprzez rozpięcie zamka robi z tej torby poważny bagaż podręczny. Jej smukły, opływowy kształt szybko okazuje się przemyślaną konstrukcją.

Torba w żadnym stopniu nie przeszkadza w prowadzeniu motocykla i nie powoduje zawirowań przy większych prędkościach. Tankbag SW-Motech wyposażony jest w trzy kieszenie zewnętrzne i dodatkowe schowki wewnętrzne. Zarówno do komory głównej, jak i bocznych kieszonek dostaniemy się szybko bez konieczności ściągania rękawic motocyklowych.

Dodatkowe akcesoria

Możesz zwiększyć funkcjonalność torby kupując dodatkowe, dedykowane akcesoria, np. etui na nawigację, pokrowiec na telefon czy mapnik. Każde z nich montuje się na torbie za pomocą ściąganych sznurków i rzepa lub specjalnych nap. Po kilku próbach przestałem korzystać z etui na telefon. Jak dla mnie jest ono niepraktyczne ze względu na zły kąt po zamontowaniu i związaną z tym słabą widoczność ekranu telefonu. Sposób wkładania urządzenia do środka jest niewygodny, brakowało mi również rozwiązania umożliwiającego podpięcie kabla do ładowarki. Plusem jest za to wodoodporność.

Na pochwałę zasługuje mapnik, który był moim nieodzownym kompanem podczas wytyczania tras III edycji Rajdu Latarników. Odpowiedni format i dość sztywna konstrukcja powoduje, że korzystanie z niego jest wygodne i przyjemne.

Stabilny uchwyt i szybki montaż

Ogromną zaletą jest sposób montażu. Po zamocowaniu na wlewie paliwa specjalnego tankringa (dedykowany do konkretnego modelu motocykla, dostępny osobno), torbę zakładasz i ściągasz za jednym pociągnięciem uchwytu. Tankbag osadzony jest bardzo stabilnie, nie chwieje się i nie wpada w drgania nawet przy szybszej jeździe. Dla mnie rewelacja, zwłaszcza podczas szybkiego tankowania na trasie.

Torba pełna energii

Tego mi brakowało, torba i ładowarka w jednym! W swoje podróże zabieram kilka urządzeń, które niestety pochłaniają sporo energii (telefon, kamera, interkom, powerbank), dlatego dobrze jest mieć na pokładzie źródło stałego zasilania. Po zamontowaniu w tankring specjalnej końcówki i podłączeniu jej do instalacji elektrycznej motocykla, torba zyskuje coś absolutnie fenomenalnego.

Natychmiast po zamocowaniu jej na tankringu w wewnętrznej ładowarce pojawia się zasilanie, a co ciekawe, nie ma go na złączu kiedy torba jest zdjęta. Teraz, nawet kiedy zapomnę zewnętrznej ładowarki, mam stałe źródło zasilania i, co równie ważne, urządzenia ładuję w torbie, co zapewnia ich dodatkowe bezpieczeństwo w podróży.

 

Materiał i wykonanie

Tankbag wykonany jest z wysokiej jakości materiału 1680 Ballistic-Nylon. Niech was nie zmyli nazwa. Torba, choć wytrzymuje niewielkie opady, to nie jest wodoodporna. Przy bardziej intensywnym deszczu nasiąka wodą, co powoduje zawilgocenie zawartości. Jak dla mnie, to jej jedyny minus, ale i tutaj producent przewidział rozwiązanie. W zestawie znajduje się wodoodporny pokrowiec, z którego zdarza mi się korzystać.

Zalety Wady
Bardzo dobre wykonanie Materiał przemakalny
Szybki system montażu
Możliwość podłączenia zasilania
Tankbag SW-Motech QUICK-LOCK EVO City informacje
Pojemność 11 L z możliwością rozbudowy do 15 L
Wymiary dł. 36cm szer. 28cm wysokość 20cm
Materiał 1680 Ballistic-Nylon
W zestawie Tankbag Pasek na ramię QUICK-LOCK EVO Topring Materiał wodoodporny
Uwaga Należy pamiętać, że do zamontowania tankbaga na motocyklu niezbędne jest domówienie tankring’a EVO dedykowanego do danego modelu motocykla. Nie ma różnic pomiędzy tank ring’ami EVO do tankbagów standardowych oraz elektrycznych.
Cena 699 zł
 

Z ofertą marki SW-Motech możecie zapoznać się w Dobrych Sklepach Motocyklowych.

mm

Autor: Mariusz Tiahnybok

Pomysłodawca i założyciel MotoPomocni.pl. Motocyklista z ponad 30 letnim doświadczeniem, instruktor techniki jazdy, który szkoleniem motocyklistów zajmuje się ponad 10 lat. Jego motto brzmi: "Zawsze jak gdzieś idę to jadę".

Powiązane artykuły

  • Patroni Scigacz Motogen
    Razem dla bezpieczeństwa. Ścigacz.pl i Motogen.pl patronami medialnymi MotoPomocnych!
  • Wypadek Lubin
    Nie bój się ratować życia! Żaden z gapiów nie pomógł poszkodowanemu w Lubinie

Vouchery na szkolenia

Szukasz prezentu dla motocyklisty? Sprawdź ofertę bonów i voucherów na szkolenia z techniki jazdy!

Ostatnie artykuły

  • DSC_3564
    Liście i krowy a początki przygody piątek, 28, mar
  • ElizzAfraEnduro
    Co ma szuter do asfaltu? środa, 23, paź
  • ukraina_top
    Woda utleniona, wata, a może pasek od spodni? O tym jak nie pomagać w czasie wojny czwartek, 3, mar
  • elektryczne_motocykle
    Przez Polskę na Rajd elektrycznym motocyklem poniedziałek, 17, sty
  • Bimm2022_top_open
    Wyniki plebiscytu, Bezpieczny i MotoPomocny Motocyklista 2022 niedziela, 9, sty

Zostań Instruktorem Pierwszej Pomocy

Newsletter

Oferta szkoleń z techniki jazdy

Polityka prywatności

© 2025 Motopomocni.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone

Facebook
Facebook
fb-share-icon
YouTube
YouTube
Set Youtube Channel ID
Instagram
Opieka nad stroną - WooCado
EnglishGermanSpain